Kerk In Praktijk

Wat is Kerk in Praktijk? Wat doet Kerk In Praktijk?

Kerk in Praktijk is een project waarbij vrijwilligers uit beide kerken van Westbroek betrokken zijn.
Zij willen zich voor u inzetten als u bepaalde dingen niet zelf kunt en niemand heeft die dit voor u kan doen.
Daarbij kunt u denken aan vervoer naar het ziekenhuis, kinderopvang als de moeder tijdelijk uitvalt, koken, boodschappen, technische klussen etc, etc.
Heeft u dus dringend en/of onverwachts hulp nodig en weet u niet wie u moet of kunt vragen, dan kunt u bij ons terecht, zodat wij kunnen kijken wat wij voor u/jou kunnen doen.

Hoe het werkt:
Als u/jij onderstaand telefoonnummer belt, komt u in contact met één van onze coördinatoren.
Deze kijkt dan naar uw hulpvraag en koppelt deze (waar mogelijk) aan de hulpbiedende vrijwilliger om u/jou te helpen.

Contactgegevens:
Telefoon: 06-15383181
E-mail: kerkinpraktijk@gmail.com

KIP
Kip folder 2014-12.pdf (3.46MB)
KIP
Kip folder 2014-12.pdf (3.46MB)